کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316411 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری چند شرکت مهم برای افزایش سازگاری مرورگرها

به گزارش سافت گذر، گوگل و مایکروسافت امروز خبر از همکاری خود با چند شرکت دیگر از جمله Igalia دادند که سبب خواهد شد سازگاری مرورگرها در پلتفرم های مختلف افزایش یابد. این همکاری که Compat2021 نامیده می شود، بیشتر تمرکز خود را روی حل مشکلات پنج قسمت از مرورگرها خواهد گذاشت که کاربران در موردشان معترض هستند.

گوگل کروم مایکروسافت مایکروسافت اج موزیلا فایرفاکس

برای دستیابی و آشنایی با قسمت های مشکل دار، از منابع مختلفی از جمله Mozilla Developer Network، State of CSS، State of JS، CanIUse و سایر آزمون های مبتنی بر وب استفاده شده است.

این تیم قرار است در سال 2021 بیشتر تمرکز خود را روی پنج بخش CSS Flexbox، CSS Grid، CSS Sticky Points، CSS Aspect Ratio و CSS Transforms بگذارد. مورد اول یک ویژگی بسیار پرکاربرد است ولی می تواند زمینه ساز بروز مشکل کشیدگی تصاویر در مرورگرهای مختلف شود. دلیل انتخاب CSS Flexbox آن است که در گزارش سال 2020 مشکلات مربوط به سازگاری مرورگرها، در کنار State of CSS مهمترین معضل به شمار می رفت. در حال حاضر 85 درصد مرورگرها از این ویژگی استفاده می کنند و گویا 75 درصد صفحاتی که در کروم اجرا می شوند، از آن بهره می برند.

دیگر ویژگی بسیار پر استفاده CSS Transforms می باشد که 80 درصد صفحات در کروم آن را به کار می گیرند. اگرچه در بیش از 55 درصد آزمایش ها بر روی این قابلیت نتایج قابل قبولی به دست آمده ولی گویا هنوز باید اقدامات بیشتری صورت پذیرد تا بتوان از آن در دیگر مرورگرها استفاده کرد.

سایر قابلیت ها هم به سرعت لود شدن صفحات مربوط می شوند ولی آن طور که گزارشات مختلف مدعی شده اند، در جاهای بسیاری به کار می روند. همان طور که اقدامات لازم برای افزایش سازگاری مرورگرها انجام می شود، استفاده از این ویژگی ها نیز قطعاً گسترش خواهد یافت.

اگر می خواهید روند افزایش سازگاری مرورگرها را مشاهده کنید، می توانید از اینجا آن را دنبال نمایید. در حال حاضر نسخه های مخصوص توسعه دهندگان کروم و مایکروسافت اج نمره 86، فایرفاکس آزمایشی نمره 83 و سافاری اپل نمره 64 را کسب کرده اند. در نسخه های پایدار نیز مرورگرهای نامبرده به ترتیب امتیازات 83، 68 و 60 را به دست آورده اند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48740 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/03 تعداد مشاهده: 2258
سافت گذر